Sunday, November 20, 2011

ezrin najihah....

semoga ezrin najihah menjadi anak yg baik...
Add caption

miss this moment

sedapnye adik tidur....
akhirnya gambar lahir najihah ku temui...aku memang tak simpan gambar lahir die...disebabkan semua gambar die hilang dek kerana komputer kene virus...sejak dari tu lah aku rase sangat2 bersalah dengan die...sebab nanti bile die dah besar., dan die tanye mane gambar lahirnya...tapi aku kata dah tak ade...sedihnye...tapi harini setelah aku dok bukak fotopages makngah die ( adik aku ain) akhirnya aku pun terjumpe gambar lahir najihah...rase sayu sangat tengok najihah baru lahir.....bersih dah suci...ape2 pun bonda rase bersyukur kerana dikurniakan seorang puteri yang sempurna dimata bonda...semoga adik menjadi anak yg soleh yang dapat mendoakan bonda dan ayah pabila kami dah tak ada nanti.....tak lupe juga..thanx yg tak terhingga sebab mak ngah najihah simpan gambar ni...thanx ye ain....

No comments:

Post a Comment