Sunday, October 13, 2013

MoRIb 0kt0ber 2013

lamenye tak memblog kan diri..just nak sharing gambar aku dan anak2 aku serta adik aku punye anak jer.... si upin ipin dan adeeb.... bersantai2 di pantai morib...anak2 aku ni tak penah mandi laut....tapi inilah kali pertama mandi laut,...bukan x penah pg laut...pernah je..tapi bebudak berdua Erfan dan Ezrin ni dulunye kemain takut lagi dengan ombak...tu yg buat diorang tak mandi laut nye...Yg aku ni suke lah sbb kalau mandi laut kene bilas2 mandi bagai...aku ni tak berapa nak rajin nak menyehekan bende2 begitu bagai.semuanya diuruskan oleh En Ezuwan.(sape lagi kalo tak king of my heart).. hehehe...syukur dapat laki yg rajin uruskan anak2....alah anak baru due je pon...kalo ramai kompon x leh nak bagi komitmen encik asben aku ni...btw bersyukur lah dapat hsbn best cam ni...wwalaupon x ler 100% best..but for me he is perfect man that i ever meet...cheh..spoking london...okeylah tak moh banyak membebel..sebab kalo bebel banyak pon bukan ade sape nak bace blog aku nih pon,....folowwer pon x berapa nak ade pon...sekadar mendiarikan memori kehidupan ku ini...jom gambar....



No comments:

Post a Comment